6 listopada 2018 r. w Domu Weselnym Esta ul.Przemysłowa 8, 05-300 Mińsk Mazowiecki odbyło się szkolenie z :
Zasad rozliczania wniosków w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z zakresu
- Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej
- Budowa lub przebudowy publicznych dróg gminnych lub powiatowych
Szkolenie skierowane było przede wszystkim dla przedstawicieli jednostek samorządów terytorialnych oraz stowarzyszeń z terenu LGD, jak też dla wszystkich zainteresowanych rozwojem obszarów wiejskich.
Szkolenie zaczęło się od omówienia zasad ubiegania się o wsparcie w ramach powyższego zakresu. Następnie, omówiono zasady wypełniania dokumentacji aplikacyjnej. Najbardziej jednak skupiono się na zasadach rozliczania projektów, tworzeniu wniosku o płatność, przeprowadzenia postępowania konkurencyjnego za pomocą portalu ARiMR, procedurze uzupełnień wniosków o płatność. Szkolenie przeprowadzili pracownicy biura LGD Ziemi Mińskiej – Sebastian Zdanowicz oraz Aneta Wójcik oraz Prezes Zarządu – Piotr Rawski.